piątek, 7 grudnia 2012

Projekt Choinka - moja pierzasta



Niedawno opublikowałam post z gościnnym udziałem LadyDi, która to zaprezentowała swoją choinkę z piór. W tym czasie moja też była już gotowa, ale że czasu brak, nie bardzo miałam kiedy zrobić jej zdjęcia, a już tym bardziej coś jeszcze napisać ;) Ale jak widać czas się wreszcie znalazł i na jedno i na drugie. Tak więc proszę bardzo, kolejna z moich choinek (planuję zrobić jeszcze jeden rodzaj, ale nie wiem czy się wyrobie;)










A tak powstawała:
Zaczynamy od zrobienia stożka z arkusza bloku (technicznego najlepiej).


Ja piórka kupiłam na allegro. Tanio i dużo kolorów do wyboru (wzięłam ecru).


W sumie to już same pudełka mogłyby robić za niezłą ozdobę ;) 


Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie pokazać kilku zdjęć tych piórek ;)


Jak widać bałagan był straszny, pióra i pierze walały się wszędzie, a pistolet na klej był cały poobklejany puchem. Oczywiście nie mogłam też za bardzo oddychać, żeby to wszystko nie zjechało mi na podłogę :P


Zaczęłam obklejać od dołu większymi piórkami i stopniowo wybierałam coraz mniejsze.


No i tyle. Jeśli przeboleć ten cały bałagan, to wykonanie takiego drzewka wcale trudne nie jest.


Choinkę postawiłam na starej posrebrzanej tacy, którą udało mi się wylicytować na allegro za "aż" 15zł :) (juhuu!)


Kiedy skończyłam brakowało mi jeszcze jakiegoś zwieńczenia, więc przykleiłam złotą brokatową gwiazdkę (chociaż rozważałam jeszcze taką samą ale srebrną i skromną czerwoną).

Zwróciliście uwagę na te małe cudeńko? :) świecznik kupiony w... Empiku! I to za kilka złotych :D Jeśli będziecie miały okazję, to naprawdę polecam, ślicznie wygląda.







Pozdrawiam coraz świąteczniej ;)








p.s.
kolejny wpis będzie o:

Tylko co to takiego? :P Sugestie?


P.P.S

O matko jaka jestem dumna z siebie i podekscytowana! :D Właśnie zobaczyłam, że moja choinka została wybrana najlepszym pomysłem z ponad 300 innych na Craftberry Bush! Od lat jestem wielką fanką tego bloga, więc to dla mnie ogromne wyróżnienie :) Tak tylko chciałam się podzielić swoją radością ;)



Spodobała Ci się choinka? Polub na fb :)))




Udostępniam tego posta na:


zostałam wyróżniona! :)





http://thediydreamer.com/from-dream-to-reality/92-party-time/


http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/11/konkurs-diy-ty-co-zrobisz-na-swieta.html
http://shabbyartboutique.com/2013/11/simply-shabbilicious-christmas-link-party.htmlhttp://www.uncommondesignsonline.com/christmas-wonderful-link-party/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+uncommondesignsonline%2FAxLR+%28Uncommon%29

44 komentarze :

  1. kolejny wpis o pierniczeniu??? ;)
    choinki bardzo fajne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz! pierwszy wpis i już odgadnięte ;P bardzo ostatnio pierniczę ;) tyle, że to będą ciasteczka z niespodzianką.... :D

      Usuń
  2. ja od jakiegoś czasu przymierzam się do stworzenia takiej choinki. Teraz niestety brakuje mi czasu i piórek. Choineczka wyszła bardzo ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety to jest idealna choinka dla mnie. Uwielbiam piórka. Lecę jutro się obkupić w nie!
    Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło kiedy czasami uda mi się kogoś zainspirować (albo raczej podrzucić jakiś pomysł;), więc dziękuję! :)

      Usuń
  4. Super ta choinka i jakie piekne zdjecia.. ;) Bardzo fajny ten swiecznik z Empiku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. just so pretty ...i love everything about it...thank you for sharing...xo

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! niesamowita, robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) i dziękuję też za odwiedziny :D

      Usuń
  7. ta choinka jest PRZEPIEKNA!!!! nie uwierzysz, ale zanim tutaj wpadłam, zerknęłąm do Craftberry Bush (chyba tam?) i widziałam tą Twoją choinkę...i tak się nią strasznie zachwyciłam, że aż moi domownicy wpadli zobaczyć, do czego tak wzdycham...i teraz jestem tu u Ciebie a tutaj TA TWOJA choinka???cudo stworzyłaś po prostu!ja w tym roku też choruję na piórka!lecę zamawiać w internecie!!!buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci kochana! :D masz rację, jestem wielką fanką Craftberry Bush i tam właśnie dodałam linka do tej mojej choinki. Bardzo mi miło, że się podoba :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudna choinka!!! Och mialam taka tace i ja wyrzucilam chyba ...;) albo komus dalam sama nei wiem ;)

    A to zdjecie na koncu wyglada na ciasto...tylko na co moze na pierniczki?? ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie to wymyśliłaś! wyszła cudownie:)
    gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z 318 !!!!!!!!!!!!!!! gratuluję! ale wiesz co, przeleciałam wzrokiem wszystkie linki i zgadzam się - Twoje dzieło podoba mi najbardziej!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie piękna ta choinka! Że też dopiero teraz ją zauważyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have read so many posts about the blogger lovers except this post is truly a fastidious article, keep it up.


    Also visit my web-site :: forex market

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi would you mind stating which blog platform you're using? I'm planning to start
    my own blog soon but I'm having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

    Feel free to surf to my homepage make money online fast and free

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. appreciate it

    My page: binary stock options

    OdpowiedzUsuń
  15. So, so beautiful. Thank you for linking your sweet feather tree up at Shabbilicious Friday. I'm very happy to be featuring it at tomorrow's party. Please come by and grab a feature button :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is so incredibly beautiful! You did a wonderful job!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks ;) I'm really thrilled so many people like it :)))

      Usuń
  17. Fantastyczna! Lekka, wdzięczna, po prostu śliczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Grartuluję wyróżnienia. W pełni zasłużone. Choinka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Choinka jest po prostu cudowna i bajkowa! Będę częściej zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję! :))) Niby taka prosta rzecz, a jednak coś w sobie ma. Baaaardzo dziękuję za odwiedziny ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna choinka, będę tu zagladać :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, z nieba mi spadłaś, bo właśnie zamówiłam piórka, tyle, że w kropki i się zastanawiałam jak je przyklejać. Twoja choinka wyszła cudna. Będę się wzorować na niej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, choinka z takich piórek w kropki będzie super! Taka naturalna, normalnie mam wizje :D Sama się pewnie nie wyrobię, żeby taką zrobić, ale koniecznie pokarz swoją jak skończysz :)))

      Usuń
  23. Ta choineczka jest przecudna!
    U mnie będą święta właśnie w takich piórkowych klimatach...
    Mam pytanie do Ciebie: czy mogę pokazać zdjęcie tego cudeńka u mnie na blogu? Oczywiście z uwzględnieniem źródła...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, dziękuję ślicznie :D
      pewnie, że możesz, będzie mi bardzo miło ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Przepiekna ! wyglada tak delikatnie i swiatecznie

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna - nic dodać nic ująć. sama mam chrapkę na zrobienie takiej choinki. W związku z tym mam do Ciebie prośbę, czy pamiętasz może jeszcze u kogo zamawiałaś te piórka? Na allegro jest tego do wyboru do koloru, aż w głowie się kręci. Druga prośba - czy muszą być jakieś konkretne długości tych piórek? Jeśli będziesz taka uprzejma odpisz mi na mojego maila eryka.b@wp.pl
    Z góry bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna choinka :) A mi akurat zostało masę piórek po robieniu wieńca adwentowego. Już wiem jak je wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zwiewna, lekka, delikatna - piękna! Świetny blog, piękne prace ...popodglądam sobie ; )

    OdpowiedzUsuń