lipca 24, 2017

Gra o Tron - wiele DIY dla fanów i nie tylko :)



No i znowu noo - nieopatrznie wykupiłam sobie HBO w promocji i zupełnie niechcący obejrzałam w czwartek pierwszy odcinek nowego sezonu Gry o Tron :P No i teraz mam - kolejny serial, na który będę czekać, szukać informacji i robić różne pierdółki z nim związane ;) Książki co prawda czytałam, ale serialu nigdy nie miałam okazji jakoś tak dokładnie 'od deski do deski' obejrzeć :) Mniej więcej orientowałam się co się w nim działo do tej pory, więc wiedziałam kto jest kto i ten odcinek obejrzałam z dużym zaciekawieniem :) (pomijając burzę, która odcięła mi ostatnie 10min. grrrrrr...) Wczoraj rano od razu pomyślałam sobie co tam ciekawego ludzie wymyślili na temat serialu i oto poniżej przedstawiam co znalazłam :)

Pierwszym co wpadło mi w oko to stojak na telefon w kształcie żelaznego tronu - tutaj.


A tutaj znajdziecie instrukcję na stworzenie tak wyglądającej... ładowarki!


Niesamowicie też wyglądają te smoki - wiszące w odpowiednim miejscu na pewno robiłyby wrażenie :)


Albo może smoki zamknięte w... słoiku? :) Super, prawda?


Stół z mapą Westeros to już pomysł dla odważnych :) No i chociaż trochę utalentowanych bo jednak namalować to trzeba jakoś :)


Robiłam kiedyś piórko ze sznurka owiniętego na gwoździach. Tutaj znalazłam coś podobnego tylko zamiast piórka macie symbol Starków - wilkora.


Teraz coś dla prawdziwie wytrwałych, cierpliwych i w ogóle zdeterminowanych, mimo, że efekt końcowy po prostu piękny to ja osobiście już wiem ile się trzeba narobić, żeby coś takiego wyszło ;) Mojego jelenia w lesie zobaczycie tutaj, a tego shadowbox'a kupicie tutaj.


Jeśli jesteście fanami wilkorów to możecie porwać się na zrobienie takiej głowy :D genialna!


Możecie też stworzyć trochę mniejszą wersję - do podparcia swojej kolekcji książek GoT :P


A jeśli macie taką specjalną wypalarkę do drewna (nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa:P ale kosztuje ok.20-30zł) to możecie wypalić sobie na desce coś takiego :D


Znalazłam jeszcze fajną szkatułkę z modeliny z tym motywem :)

No to teraz a prospos smoków - może by tak smocze jaja w koszyczku? :P


I jeszcze inne, takie o:


Ciekawą ozdobą będzie też taka kostka.


Jeśli chcecie fajną zakładkę do wydruku to możecie ją ściągnąć tutaj.


A tutaj z kolei są fajne plakaty do druku :)


To na razie wszystko - jeśli znajdę jeszcze jakieś ciekawe pomysły na pewno dorzucę :))
Dajcie znać co wpadło Wam w oko, które z tych projektów chcecie wypróbować :)


Pozdrawiam!



12 komentarzy:

  1. Smoki w słoiku - rewelacja. I głowa wilkora na ścianie:) Smocze jaja też:)
    Grę o tron śledzę z zapartym tchem. Podoba mi się serial:) Szkoda tylko, że po książki sięgnęłam po filmie. Są dużo lepsze, ale i tak czytam z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to u mnie odwrotnie 😏 najpierw czytałam książki kiedy jeszcze serialu nawet nie kręcili, a jak już się serial zaczął to stwierdziłam po pierwszym odcinku, że nie ma sensu oglądać bo był w zasadzie identyczny jak w książce. Dopiero później podobno się to wszystko rozjechalo i teraz mam zamiar oglądać na bieżąco 😁 jestem ciekawa co się będzie działo 😎

      Usuń
  2. najbardziej podoba mi się głowa wilkora 3D do zawieszenia na ścianie :D robiłam kiedyś taką czaszkę z papieru, ale była zdecydowanie mniej pracochłonna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście głowa pracochłonna, ale jakby się udało to efekt piorunujący ;P

      Usuń
  3. Grę o Tron uwielbiam najpierw przeczytałam knigi , a potem wziełam się za ogladanie serialu , serial trochę zmieniony , bohaterowie żyją swoim życiem ;) ,ale bardzo mi się podba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda mi się kiedyś nadrobić wcześniejsze odcinki ;)

      Usuń
  4. jejku chyba jeszcze tylko ja tego nie oglądałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na prezenty! Sama też jestem fanką i chętnie skorzystam z inspiracji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham GOT! Właśnie ostatnio chodziło mi po głowie, zrobić coś z motywem GOT,a tu proszę taki post... Dziękuje za inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hello,
    i'm a new follower of your cute blog,
    can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger